Onze dienst voor professionals

Ons aanbod voor professionals

Stressless levert met heel veel genoegen meubels voor vergaderzalen, restaurants, hotels, kantoren, coworkingruimten, ontvangstzones, ziekenhuizen en tal van andere projecten overal ter wereld met zijn comfortabele, personaliseerbare en functionele ontwerpen. We bieden niet enkel begeleiding, maar ook professionele voorwaarden zodat u de perfecte oplossing voor uw project vindt. Onze contractdienst helpt u om uw weg te vinden in ons uitgebreide comfort- en designgamma met kantelbare zetels, zetels voor de ontvangstruimte, bureauzetels en -stoelen, eetkamerstoelen en Stressless®-zitbanken.

Specifieke oplossingen voor professionals

Onze rubriek “contract” is bestemd voor professionele klanten, architecten, binnenhuisinrichters en hotelhouders zodat ze kunnen genieten van een bevoorrechte toegang tot onze collecties met creatieve en innoverende meubels die het resultaat zijn van een halve eeuw technische ontwikkelingen en knowhow.

De contractafdeling van de Stressless Store in Lyon staat bij elk project garant voor een volledige begeleiding op maat:

  • Aangepast meubilair dat voldoet aan de normen en eisen voor de inrichting van commerciële ruimten en hotels, dat een lange levensduur heeft en bovendien sterk genoeg is voor een specifiek gebruik.
  • Elk van onze producten krijgt een persoonlijke touch door zijn afmetingen, afwerkingen en bekledingen.
  • De creatie en modellering van onze producten gebeurt in 4D met eventueel gebruik van augmented reality om een algemeen en gedetailleerd beeld van het project te krijgen op ware grootte in de gewenste kamer, ruimte of zaal.

Onze visie op comfort

Bij Stressless engageren we ons om kwaliteitsvolle producten te maken die lang meegaan. Door de zeer strenge selectie van onze grondstoffen kunnen we sterke en duurzame producten maken en tegelijkertijd onze impact op het milieu verkleinen. We kiezen bewust en zeer duidelijk voor tijdloze en iconische designs. We zorgen ervoor dat we de strengste normen naleven. Elke inspanning om de kwaliteit te verbeteren en het energieverbruik, de tijd en de verspilling te verminderen, is een stap voorwaarts in de creatie van duurzame producten.

Team van de Stressless Store in Leuven.

De levering en plaatsing gebeurt op afspraak door ons eigen leveringsteam

Premium afspraak thuis of in uw vestiging

Opmeting op de installatieplaats

Augmented reality beschikbaar om de weergave van de lopende projecten te vergemakkelijken

Mogelijkheid om op plan te werken van A tot Z

Ons contacteren

Om de contractvoorwaarden en voordelen te kennen,
kunt u ons rechtstreeks contacteren via info@stresslessleuven.be of 016 79 30 71.